Haberler
www.maliyepostasi.com
YENİ ASGARİ ÜCRET - 1 TEMMUZ 2014'TEN İTİBAREN
1 Temmuz 2014 tarihinden itibaren asgari ücret %5.88 artırılacak.1 Temmuz 2014 tarihinden itibaren 1 Ocak 2015 tarihine kadar asgari ücretin brütü ,neti , işverene maliyeti aşağıdaki tabloda verilmiştir.
01 Temmuz 2014, Salı
1 Temmuz 2014 tarihinden itibaren asgari ücret %5.88 artırılacak.1 Temmuz 2014 tarihinden itibaren 1 Ocak 2015 tarihine kadar asgari ücretin brütü ,neti , işverene maliyeti aşağıdaki tabloda verilmiştir.
| İşçi Payı |
İşverenin Ödeyeceği |
|
| Brüt Ücret | 1134 | 1134 |
| SSK İşçi payı (%14) | 158,76 | - |
| SSK İşveren payı (%20.5) | - | 175,77 |
| İşsizlik Sig.İşçi Payı (%1) | 11,34 | - |
| İşsizlik Sig.İşveren Payı (%2) | - | 22,68 |
| Gelir Vergisi Matrahı | 963,90 | - |
| Gelir Vergisi (%15) | 144,59 | - |
| Damga Vergisi(binde 7,59) | 8,61 | - |
| Kesintiler Toplamı | 323,30 | - |
| Net | 810,70 | - |
| İşverene Toplam Maliyeti | - | 1332,45 |
Not: Bu Tablodaki hesaplamalarda ASGARİ GEÇİM İNDİRİMİ bulunmamaktadır.

NOTER İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER DÜZENLENDİ

TAŞINMAZ SATIŞINDA GÜVENLİ ÖDEME SİSTEMİ KULLANMA ZORUNLULUĞU ERTELENDİ

BENZİN VE LPG'DEN ALINAN ÖTV'DE EŞEL MOBİL SİSTEMİ SONA ERDİ

UZAKTAN ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK

TURİZM ÜCRET DESTEĞİ HAKKINDA SGK GENELGESİ

İNTERNETTE YAPILAN TİCARİ FAALİYELERE İLİŞKİN BİLGİ VERME YÜKÜMLÜLÜĞÜNÜN KAPSAMI GENİŞLETİLDİ

KURUMLAR VERGİSİ MÜKELLEFLERİNİN FON KAZANÇLARINDAN TEVKİFAT YAPILACAK

İHRACAT, TRANSİT TİCARET İLE DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMETLERDE VERGİ İSTİSNASINA DAİR MEVZUATTA DEĞİŞİKLİK

YATIRIM PROJELERİNİN STRATEJİK ÖNCELİK VE TEKNİK DEĞERLENDİRMESİNE DAİR TEBLİĞDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA TEBLİĞ

KARŞIT İNCELEME TUTANAKLARININ ELEKTRONİK OLARAK GÖNDERİLMESİNE İLİŞKİN SÜRE UZATILDI

TORBA KANUNLAR YAYIMLANDI

MOTORLU KARA TAŞITLARININ KİRALANMASI HAKKINDA YÖNETMELİK

MOTORİNDE AĞUSTOS SONUNA KADAR ÖTV SIFIRLANDI

BİNALARIN YIKILMASI HAKKINDA YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK - PROJE VE KONTROLLUK İŞLERİNDE FİYAT ARTIŞI

