Diğer Haberler
www.maliyepostasi.com
1990 ve daha öncesine ait araçların hurdaya ayrılması için yapılacak başvurularda son 3 gün.
Hurda araçlar, 31 Aralık tarihine kadar teslim edilirse, vergi, gecikme faizi, trafik cezası ve benzeri bütün borçları silinecek.
30 Aralık 2014, Salı
Ayrıca 2000 ya da daha eski model pert olmuş araçları için başvuranlar ise, vergi ve cezalarının asıllarının dörtte birini ödeyerek diğer borçlarından kurtulabilecek.
Etiketler#hurda araç
İçerik 2935 kez listelendi

İşten Ayrıldıktan Sonra Aynı İşyerinde Çalışılması Halinde Yıllık İzin Hakkında Yargıtay Kararı

Yargıtay Kararı: "Çırak Sözleşmesi Kapsamında Geçen Süre Emeklilik Hesabına Dahil Edilmez"

İşe İade Hakkında Anayasa Mahkemesi Kararı

Kira Sözleşmesinin Süresinden Önce Feshi Hakkında Yargıtay Kararı

MASAK Basitleştirilmiş Tedbirlerinde Kullanılan Bazı Parasal Sınırları Yeniden Belirledi

Parasını Ödeyip Yerleştiği Evi Müteahhit Başkasına Sattı

TIR Şoförlerinin Fazla Mesai Ücretlerine İlişkin Yargıtay Kararı

Yargıtay Kararı: "İşverenin Küfretmesi Nedeniyle İstifa Eden İşçiye Kıdem Tazminatı Ödenir"

Yargıtay Kararı: "Müşterilere Ve Çalışma Arkadaşlarına Uygunsuz İfadeler Kullanan Çalışanın Sözleşmesi Tazminatsız Fesh Edilebilir"

Tarım Arazilerinin Korunması ve Kullanılması Yönetmeliğinde Değişiklik

Yargıtay Kararı: "Yıllık Ücretli İzine Denk Gelen Hafta Tatili Günleri İzin Süresinden Düşürülemez"

Yetki Belgesiz Araç Satışına 305 Milyon Lira Ceza

Yargıtay Kararı: "İhbar Tazminatı Ödenmeden İşten Çıkartılan İşçi Yapılan Zamdan Yararlanır"

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, Tapu İşlemlerine İlişkin Merak Edilenleri Yanıtladı

